lördag 29 september 2012

Då blev man färdig med sin nästa tårta igår kväll.
Det var ingen bra dag att kavla eller lägga på sockermassan för den gick bara i sönder och den ville inte bli slät och fin nere i kanten. Stor suck.
Felet var nog att jag kavlade den för tunt och att jag kavlade ut den för liten också fast den gick utanför kanterna på tårtan när jag lagt över den.
Men men det är bara att bita ihop och ta nya tag. 
Bottnarna är chokladbottnar med en fyllning av päronmousse (igen)

Idag ska den sista beteshästen åka hem. De känns lite tråkigt men skönt för ägaren att få hem sina pålle.
De är ju alltid skönt att ha sin häst hemma. Man har ju trots allt mer koll på de =)
Jag tror jag ska flytta över mina hästar i en annan hage där det är lite mer gräs så behöver de inte ha hö än.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar