torsdag 20 september 2012

Idag började ett nytt program på Tv 7 och det var Hela Sverige Bakar.
Usch vilken stress det måste vara.
Är grymt imponerad att baka och dekorera en tårta på 2 timmar så de sa jag att de måste jag prova här hemma för skoj skull =D

beställde lite bakgrejor ifrån England i Tisdags och de kommer förhoppningsvis imorgon så de ska jag ta och göra lite nya Suger Veil spetsar så man har några färdiga tills man behöver.


Usch vad jag blev arg när jag var hos mina hästar ikväll. När jag var ute hos de på betet så hörde jag de small till jätte högt. Ett par minuter tidigare gick de 4 rådjur längs en trädkant som går precis utanför hagen. Hästarna stod i jämnhöjd där rådjuren hade gått.


De var de en j*val jägare som skjutit mot ett rådjur, han kunde lika bra träffat en av hästarna =@

Hästarna var rätt oroliga sedan =(
Tog ett kort på den ena av de


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar